Η έξυπνη ταξινόμηση αρχείων και πληροφοριών αποτελεί βασικό στοιχείο της ψηφιακής οργάνωσης που προσφέρουμε, μετατρέποντας απλά δεδομένα σε εύχρηστη, αξιοποιήσιμη πληροφορία.
Με τη χρήση τεχνολογιών OCR, μεταδεδομένων και αυτοματοποιημένων εργαλείων κατηγοριοποίησης, ταξινομούμε ψηφιοποιημένα έγγραφα με βάση το περιεχόμενο, τον τύπο, την ημερομηνία ή άλλες επιχειρησιακές παραμέτρους.
Έτσι, διασφαλίζουμε γρήγορη αναζήτηση, άμεση πρόσβαση και βελτιωμένη ροή εργασιών, ενώ μειώνεται ο χρόνος διαχείρισης και ελαχιστοποιούνται τα λάθη.
Η υπηρεσία μας προσαρμόζεται στις ανάγκες κάθε οργανισμού, ενισχύοντας την αποτελεσματικότητα και τη στρατηγική αξιοποίηση των πληροφοριών.